meta data for this page
  •  

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
sector:energy:fuel_combustion:transport:civil_aviation:international_civil_aviation_-_cruise [2021/04/15 08:03] – [Emission factors] kotzullasector:energy:fuel_combustion:transport:civil_aviation:international_civil_aviation_-_cruise [2021/12/15 20:00] (current) – external edit 127.0.0.1
Line 132: Line 132:
 For information on planned improvements, please see [[sector:energy:fuel_combustion:transport:civil_aviation:start|main chapter]] on civil aviation. For information on planned improvements, please see [[sector:energy:fuel_combustion:transport:civil_aviation:start|main chapter]] on civil aviation.
  
-===== FAQs ===== 
  
 [(KNOERR2010> Knörr, W., Schacht, A., & Gores, S. (2010): Entwicklung eines eigenständigen Modells zur Berechnung des Flugverkehrs (TREMOD-AV) : Endbericht. Endbericht zum F+E-Vorhaben 360 16 029, URL: https://www.umweltbundesamt.de/publikationen/entwicklung-eines-modells-zur-berechnung; Berlin & Heidelberg, 2012.)] [(KNOERR2010> Knörr, W., Schacht, A., & Gores, S. (2010): Entwicklung eines eigenständigen Modells zur Berechnung des Flugverkehrs (TREMOD-AV) : Endbericht. Endbericht zum F+E-Vorhaben 360 16 029, URL: https://www.umweltbundesamt.de/publikationen/entwicklung-eines-modells-zur-berechnung; Berlin & Heidelberg, 2012.)]